Rose tutorial

So my friends, I have done my first video tutorial. The quality isn’t very good and it might get blocked because of the music. This is my first attempt so we will see how it goes. There is definitely room for improvement, ha ha.

Please tell me your thought so I know how to improve if I try to make more in the future. I will have to figure out a way to film with my iPhone with good quality and not move out of the frame…

I’ll show you the end result first so you know what I was aiming for at least.

Roses on Essie 'Cocktail bling'

Roses on Essie ‘Cocktail bling’

8 thoughts on “Rose tutorial

  1. seizethenail says:

    Så himla kul med video! Jag har gjort så många, och varje gång har jag tyckt det blivit katastrof!!! Daaah! mina naglar är hela tiden utanför bild och nail arten blir ful för att jag målar ur en onormal vinkel för att få med det på film. Måste verkligen öva… Bra jobbat 😀 Du inspirerar mig som vanligt.

    • mllrdesign says:

      gulle dig, ja det är fasen inte lätt. Mitt finger kommer längre och längre ur bild och det vete tusan om någon blev något klokare av det där. Men, hey, det är rörliga bilder på när jag målar naglarna. He he. Ska nog försöka mig på det igen. Man tack för dina uppmuntrande ord och tack detsamma.

  2. Johanna says:

    Wow!! Måste nog ta och prova att göra rosor jag med. Jättekul och jättebra video!! Har kollat din kanal (och prenumererar) på Youtube och du är bra duktig!!

    • mllrdesign says:

      Å vad kul att höra. Tycker ju själv att videorna går så himla fort att jag är osäker på om de verkligen hjälper någon. Du får gärna säga om det är något jag ska ändra på. Kuuuuuul att du prenumererar på min lilla kanal. Klart du ska göra rosor 🙂

Leave a Reply

